Rozreklamowanie niewielkiej firmy

Sposobów na reklamę niewielkiej firmy jest mnóstwo. Wystarczy wykazać się odrobią pomysłowości. Biznes można reklamować jeszcze przed jego otwarciem. Ale trzeba być ostrożnym. Jeśli zamierzamy otworzyć przykładowo sklep odzieżowy, to wiadomo, że klienci w każdej liczbie są pożądani już od pierwszego dnia. Wówczas warto już w trakcie remontu okleić plakatami witryny lokalu z informacją, jaki sklep tu powstaje, a gdy będzie już znana, podać też datę jego otwarcia. Koszty oklejenia witryn? Prawie żadne. Wystarczą naklejki reklamowe dostępne w sklepach internetowych. Z kolei w przypadku sklepu artykułami dla dzieci można poprosić własne dzieci lub przyjaciół, by ozdobiły nasze plakaty. Świetnym pomysłem będą też naklejki na witrynę. Taki zabieg pomoże Ci rozwijać firmę od pierwszych dni.

Co jeszcze można zrobić aby zareklamować swoją działalność gospodarczą ?

Z badań wynika, że jedną ze skuteczniejszych i najsilniej przyciągających uwagę klienta reklam są te drukowane w prasie, a także takie rozdawane na mieście na przykład gadżety opatrzone w naklejki z logiem firmy. Warto rozważyć reklamę szczególnie na łamach pism branżowych, które czytają osoby zainteresowane konkretną tematyką lub w lokalnej prasie. Dla nowo powstałej firmy to często bardzo dobra forma reklamy, szczególnie takie w lokalnej prasie. Są też sposoby na to, by zakraść się na łamy tradycyjnych mediów, nie wydając ani złotówki.

Wystarczy mieć coś ciekawego do powiedzenia. W większości gmin, dzielnic działają lokalne gazetki poświęcone wydarzeniom i życiu mieszkańców danego rejonu. Rozdawane są zwykle bezpłatnie, można je wziąć ze sklepu, apteki czy przychodni lekarskiej. Warto wejść we współpracę z redakcją, której można zaproponować jakiś temat. Redakcja wstawi do gazety małą reklamę naszej firmy, a my wyłożymy pismo u siebie w firmie, w widocznym miejscu i będziemy zachęcać naszych klientów do zapoznawania się z nim. Dobrą opcja są także naklejki reklamowe naklejane na gadżety i rozdawane w mieście, wraz z opowiadaniem kilku słów o działalności firmy.